assalamualaikum dan salam sejahtera.
mudah-mudahan di laman yang tak seindahnya ini dapat memberi munafaat miski secebis cuma. inshaallah.

Thursday, June 23, 2011

SELAMAT BERTEMU KEMBALI

Ah! Sudah dua minggu aku tidak dapat berterbangan di angkasa cyber untuk menyaksikan keindahan warna warni kehidupan penhuninya atau menyelam ke dasar laut cyber demi meraih penhetahuan yang tersembunyi di dasarnya.

Ya, semuanya gara-gara supertransportku (modem) yang telah menamatkan perkhidmatannya. Maka,mahu tidak mahu, terpaksalah aku mencari pengganti.

Almaklumlah aku bukan penjana pendapatan, maka, terpaksalah menunggu green light dari Menteri Kewangan.

Dalam aku berkira-kira kos sebuah supertransport baru, tetiba dengan kehendak Allah, rezeki datang menggolek dari seorang hamba Allah.

Alhamdulillah, supertransportku kali ini diberi nama Belkin. Ianya telah ditaja oleh salah seorang customer suamiku yang sememangnya terlalu baik dengan kami.

“terima kasih tuan Ahmad dan puan Yanti.

No comments:

Post a Comment

Komen anda sesungguhnya inspirasi buat saya. Terima kasih daun keladi, sudi-sudikanlah jenguk ke sini.