assalamualaikum dan salam sejahtera.
mudah-mudahan di laman yang tak seindahnya ini dapat memberi munafaat miski secebis cuma. inshaallah.

Monday, July 11, 2011

SIMBANG ICT

Kalau sebelum ini, aku hanya memandang sepi terhadap e banking, tapi hari ini, setelah situasi mendesak, aku terpaksa membuka ruang dimindaku untuk mempelajarinya.

Alhamdulillah, setelah dua hari mentelaah, maka, semalam, aku telah boleh tersenyum puas kerna berjaya membereskan sebahagian tugas yang selama ini dijalankan oleh suamiku.

Ya, mungkin knowledge ICT ku agak ketinggalan dari teman-teman lain, namun aku tetap bersyukur, kerana masih diberi ruang untuk mengaplikasikan peggunaan ICT dalam kehidupan seharianku.

Paling tidak, aku telah dapat mengurangkan beabanan tugas yang didokong suamiku selama ini, dan secara tak langsung, dapat mengurangkan kos pengangkutan kami serta menyelamatkan banyak masa yang terbuang semasa dalam perjalanan atau sewaktu berurusan di kaunter-kaunter samada bank maupun pengangkutan awam.

Maka dengan ini, aku terasa fungsiku sebagai penasihat kewangan dalam keluarga lebih berdaya saing.

No comments:

Post a Comment

Komen anda sesungguhnya inspirasi buat saya. Terima kasih daun keladi, sudi-sudikanlah jenguk ke sini.