assalamualaikum dan salam sejahtera.
mudah-mudahan di laman yang tak seindahnya ini dapat memberi munafaat miski secebis cuma. inshaallah.

Tuesday, April 28, 2009

Rumah Oh Rumah

dalam tempoh seminggu ni, aku terasa begitu penat. badan terasa letih, mental juga terasa letih. macam-macam yang harus dibereskan dalam masa seminggu ni. nak beli rumah pun susah, nak jual rumah pun susah. aku ni dah oku pengelihatan, kesana-sini terpaksalah mengambil taxi. bila menaiki taxi, almaklumlah, macam airlah wang harus ku gunakan.

masalahku kini dengan pihak bank. setiap kali aku telephone, diriku dijadikan bola. aku bukannya apa, hanya nak menuntuk bayaran fire-assurance sahaja. masalah bermula bilamana pihak developer telah memotong uran mantainance dan diagihkan kepada fire-assurance tanpa memberitahuku. ini bermakna aku telah membayar double fire-assurance, kepada pihak bank dan developer. sudahlah aku terpaksa membayar tonggakkan mantainance yang jumlahnya ratusan ringgit, aku juga disuruh menyelesaikan sendiri tuntutanku dengan pihak bank. sedangkan punca segala-galanya dari mereka.

1 comment:

  1. Hello there, I discovered your web site via Google even as searching for a similar matter, your site came up, it seems to be good.

    I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, just become aware of your blog thru Google, and located that it is really informative. I'm going to be careful for brussels.
    I'll appreciate in case you proceed this in future. Many other people will probably be benefited from your writing. Cheers!

    my web blog - Miracle Garcinia Cambogia

    ReplyDelete

Komen anda sesungguhnya inspirasi buat saya. Terima kasih daun keladi, sudi-sudikanlah jenguk ke sini.