assalamualaikum dan salam sejahtera.
mudah-mudahan di laman yang tak seindahnya ini dapat memberi munafaat miski secebis cuma. inshaallah.

Wednesday, August 24, 2011

SELAMAT BAHTERAKU

Alhamdulillah, hari ini bahteraku kian menapak remaja. Dan Alhamdulillah, nakhoda bahteraku begitu kreatif dalam menangani badai dan taufan yang melanda.

Aku bersyukur kepadamu Ya Allah, karna dikurniakan nakhoda yang bijak mencari adunan bahan dalam melayani kerenah klasinya.

Ya, miski bahteraku tidaklah dilanda gelombang yang dahsyat, namun, andai ribut laut cina selatan tidak ditangani dengan berhemah, pasti ia jua memberi impak besar terhadap anak kapalnya.

Wahai Nakhodaku, sekalung tahniah ku ucapkan kepadamu, karna sehingga ke hari ini, kau masih mampu mempertahankan sebuah bahtera yang aman dan damai.

Tahniah jua ku ucapkan padamu, karna kau ku lihat kian akrab dengan rumah YANG MAHA PENCIPTA biar pun tubuhmu kepenatan.

Mudah-mudahan, setiap apa yang kau lakukan Nakhoda ku, akan memberi impak positif buat kami yang berpayung di bawahmu.

Terima kasih yang tak terhingga ku ungkapkan buat mu Nakhoda ku, karna terus-terusan cuba melakukan yang terbaik buat diri ini.

Inshaallah, sama-samalah kita berdoa dan berharap belas kasih dari DIA YANG MAHA AGUNG agar terus memberi cahaya kebahgian, rezki yang barakah, kesihatan yang baik, terhindar dari fitnah dunia dan akhirat, untuk kita terus berjaya dalam melangkah ke hari esok.

No comments:

Post a Comment

Komen anda sesungguhnya inspirasi buat saya. Terima kasih daun keladi, sudi-sudikanlah jenguk ke sini.